روز جلسات هفتگی هیئت مدیره و هسته مرکزی مشخص شد
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

 روز جلسات هفتگی هیئت مدیره و هسته مرکزی گروه مشخص شد fdh

امروز شنبه 24 فروردین 1392 با حضور مرتضی حیدری آل کثیر سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ رضا ذاکری مدیریت تالار نیایش ـ محمدظاهر آقا میرزایی کارشناس فرهنگی و هنری اداره و عباس کرم الهی سرپرست و مدیر مسئول گروه تئاتر اندیشه به منظور مشخص شدن روز و ساعت جلسات هفتگی گروه ، جلسه ای در دفتر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .

در این جلسه عباس کرم الهی سرپرست و مدیر مسئول گروه تئاتر اندیشه ی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرار رسیدن شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیرامون تقویم گروه توضیحات مبسوطی را ایراد نمود و در این زمینه اظهار داشت : با توجه به اینکه در سال گذشته گروه به دلایل مختلف در بخش تولید نمایش با مشکل مواجه شده بود اما امسال عزم خود را جزم نموده تا با تولید نمایش در بخش های مختلف به نوعی جبران عقب ماندگی سال قبل را داشته باشد .

وی در ادامه اعضای هیئت های مؤسس ـ مدیره ـ هسته ی مرکزی و معاونین را معرفی نمود و در ادامه خواستار مشخص شدن روزی در هفته برای برگزاری تشکیل جلسات هیئت مدیره و هسته ی مرکزی را نمود .

در پایان موافقت شد که پنجشنبه ی هر هفته از ساعت 16 تا 18 ( 4 الی 6 بعداز ظهر ) جلسات هفتگی هیئت مدیره و هسته ی مرکزی در تالار نیایش این شهرستان برگزار شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 24 فروردين 1392برچسب:, :: 17:31 ::  نويسنده : روابط عمومي گروه